NICOLAI KOPPEL 2019

Foredrag med Nicolai Koppel

Foredrag og fællesspisning med Nikolaj Koppel - Der findes kun to slags musik

Fredag den 15. november 2019 arrangeret af Buerupegnens Beboerforening og Buerup Menighedsråd.

Kom og hør Nikolajs underholdende, udfald og anekdoter fra et unikt musikerliv. Vi kommer forbi både Bach, Elvis, Prince og Christopher, mens Koppel trækker overraskende tråde på tværs af musikalske genrer.

• Nikolaj Koppel har indspillet Brahms klaverkoncert med DR symfoniorkestret og lavet remixes med Emil Stabil. Han har udgivet musik i hele verden, fået topanmeldelser i BBC – og han har prøvet at gå i stå foran publikum midt i en Beethoven sonate.
  • Musikken har Nikolaj Koppel fået ind med modermælken. Han havde sin første klavertime som 3-årig og har siden bevæget sig i alle afkroge af musik- og underholdningsindustrien: som klaverstjerne, som musikchef, som kanalchef og både foran og bagved TV-skærmen som formidler af musik i mange genrer.
  • Kom og hør hans underholdende betragtninger, udfald og anekdoter fra et unikt musikerliv. Vi kommer forbi både Bach, Wagner, Elvis, Prince og Christopher, mens Koppel trækker overraskende tråde på tværs af musikalske genrer. Er der et flygel til rådighed vil Koppel spille undervejs i form af små musikalske indslag og eksempler.

Del siden