Årsprogram 2020-2021

Arrangementer 2020-21

På grund af Corona forholdsregler er arrangementerne bortset fra generalforsamlingen foreløbig uden spisning

6 oktober 2020 kl. 19                                                    Samtalesalon—emnet er ”krig”

23 oktober 2020 kl. 19:30                       Vlado Lentz—Goddag, det er færdselspolitiet. Arrangementet er i

samarbejde med Buerup Menighedsråd og LIF-Liv i Forsamlingshusene. Tilmelding senest d. 20. oktober.

10 november 2020 kl. 19                        Samtalesalon—emnet er ”Danmark”

26 november 2020 kl. 19:30                                         Bent Isager Nielsen, I forbrydelsens verden. Arrangementet er i samarbejde med Buerup Menighedsråd og LIF-Liv i forsamlingshusene. Tilmelding senest d. 24. november.

28 november 2020 kl. 13                        Julearrangement i Buerup kirke og efterfølgende hygge i Buerup forsamlingshus, hvor vi binder adventskranse-laver dekorationer- dans omkring byens pyntede juletræ. Det serveres kaffe-the og æbleskiver, juice til børnene. Det er gratis at deltage.

22 januar 2021 kl. 19:30                        Kåre Johannesen—Løgn & Latin – Den Løgnagtige Historie

Foredrag med Kåre Johannessen i Buerup Forsamlingshus

14 februar 2021 kl 14                                                                        Fastelavn. Start i kirken. Efterfølgende tøndeslagning og fastelavnsfest i Buerup forsamlingshus. Der serveres fastelavnsboller – juice og slikposer til børnene. Det er gratis at deltage.

23 februar 2021 kl. 18                                                  Generalforsamling. Fællesspisning kl. 18. Kl. 19.00 er der Generalforsamling. Tilmelding til spisning til Dorthe på tlf. 30596114, senest d. 19. februar.

Se efter vores arrangementer på skiltene

og i udhængsskabene på

Forsamlingshuset, Kunst & Håndværk, Løgtved,